
ဓမၼမိတ္ေဆြ သူေတာ္ေကာင္း
...
...
အေပါင္းတို႔
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ လူသားမ်ားသည္
နံနက္မိုးလင္းသည္မွစ မိုးခ်ဳပ္သည္
အထိ ကာယကံ၊ဝစီကံ၊မေနာကံျဖင့္
ကံေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ
ျပဳလုပ္ေနၾကေပသည္။
ထိုထိုေသာ ကံတို႔သည္
ေသခါနီး အခ်ိန္သို႔ ေရာက္ေသာအခါ
ကံ၊ ကမၼ နိမိတ္၊ ဂတိနိမိတ္ သို႔
အက်ိဳးျပဳေလ၏။
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ အသင္တို႔
တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ျပဳလုပ္ေနေသာ
ကံတို႔ကို ဆင္ျခင္သင့္ေပ၏။
ထိုသို႔ ဆင္ျခင္ၾကည့္ပါက
ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္
အက်ိဳးေပးခံရမည္ကိုလည္း
ေတြးမိၾကေပလိမ့္မည္။
လိုခ်င္တာက ေလာဘ။
ဆႏၵမျပည့္လွ်င္ ေဒါသ။
အေကာင္းအဆိုးအေၾကာင္းအက်ိဳး
မသိတာက
ေမာဟ။
အက်ိဳးေပးက ငရဲ ၊ တိရိစ ၧာန္
ျပိတၲာ ၊ အသူရကာယ္ တည္းဟူေသာ
အပါယ္ေလးဌါန။
ဒါန၊ သီလ ၊ သမထေတြေတာ့
ျပဳထားပါရဲ ႕။
ျဖစ္ပ်က္(ဝိပႆနာဥာဏ္) ႏွင့္
ယွဥ္ေသာ အသိမ်ိဳးနဲ႕မလုပ္ခဲ႔တာက
တစ္ေၾကာင္း။
တစ္ေန႔လုံးျပဳေနတဲ႔ အပါယ္မ်ိဳးေစ့
ကံေတြက တစ္ေၾကာင္း။
ဒါနအက်ိဳး၊ သီလအက်ိဳး၊
သမထအက်ိဳးေၾကာင့္
လူခ်မ္းသာ၊ နတ္ခ်မ္းသာ၊
ျဗဟၼာခ်မ္းသာ ျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း
ခဏတစ္ျဖဳတ္ ျဖစ္ျပီး
အပါယ္ေလးဘုံ ျပန္ေရာက္နဲ႕
တစ္သံသရာလုံးအက်ိဳးေပး
ေနေပသည္။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း ျမတ္စြာဘုရားသခင္
ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးက
အပါယ္ေလးဘုံသည္ အျမဲေနအိမ္
ဟူ၍ ေဟာေတာ္မူခဲ႕ေပသည္။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္
ဘုရားၾကီးကလည္း
ဒါန၊သီလ ၊ သမထ ေလာက္နဲ႕
မတင္းတိမ္ၾကပါနဲ႕။
အပါယ္တံခါး အျမဲပိတ္တဲ႔
ဝိပႆနာတရားကို အားထုတ္ၾကပါ
ဆိုျပီးေတာ့ ခဏ ခဏ တိုက္တြန္း
ခဲ့ေပသည္။
ထိုသို႔ေသာ အက်ိဳးေပးကို ရပ္တန္႔ရန္
(ဝါ)
အပါယ္သံသရာ၌ က်င္လည္ေနမႈကို
ရပ္တန္႔ရန္မွာ
ကံျဖတ္ေသာ ဝိပႆနာ အလုပ္
သာလွ်င္ရွိေပသည္။
မည္သို႔ ျဖတ္မည္နည္း???
မိမိတို႔၏ ခႏၶာပဋိစၥသမုပၸါပ္လည္ျခင္း
ကို ျဖစ္ပ်က္ရႈ၍ ျဖတ္လွ်င္
ကံျဖတ္ေသာ အလုပ္ပင္ျဖစ္ေလသည္။
တစ္နည္းဆိုရေသာ္
ကာယကံ၊ ဝစီကံ ၊ မေနာကံ တို႔ျဖင့္
လည္ပတ္ေနေသာ ေန႕စဥ္ နိစၥဓူဝ
ျဖတ္သန္းမႈတို႔ကို
ျဖစ္ပ်က္ရႈေသာ အာစိ႑ာကံံ
အေလ့အက်င့္ျဖင့္ ယွဥ္၍ ျဖတ္သန္း
ပါက ေသခါနီး အခ်ိန္တြင္
ကိုယ္သာနာ၍ စိတ္မနာပါဘဲ
ေဝဒနာကို ေက်ာ္လႊားႏိုင္ေပလိမ့္မည္။
အသင္တို႔ သိၾကတဲ႔အတိုင္း
ေသခါနီး လူမမာမ်ားသည္
အခ်ိဳ႕ွမွာ ျခင္ယင္နားမွာ စိုး၍
ယပ္ခပ္ေပးတာေတာင္မွ
ေျဖးညင္းစြာခပ္ေပးရ၏။
အခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း ေဝဒနာျပင္းထန္
လြန္း၍ ေအာ္ဟစ္ ညည္းညဴရရွာ၏။
အခ်ိဳ႕သည္ကား မ်က္လန္ေၾကာဆြဲ
မခ်ိမဆန္႔ျဖစ္ၾကသည္မ်ားလည္းရွိ၏။
လားရာ ဂတိနိမိတ္ေတြ ထင္ကာ
မ်က္ရည္က်ရသည္လည္းရွိ၏။
ေၾသာ္----
အဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္နည္း။
ဒါနမျပဳခဲ႔၍ေလာ??
သီလမေဆာက္တည္ခဲ႔၍ေလာ??
စင္စစ္အားျဖင့္ ဝိပႆနာအားထုတ္
၍ ေဝဒနာခြါျခင္း အေလ့အက်င့္
အက်င့္မွန္ကို မလုပ္ခဲ႔ေသာေၾကာင့္
ျဖစ္ေပသည္။
တစ္နည္းဆိုရပါလွ်င္
အသက္ရွင္စဥ္ကာလအတြင္း
အေနမတတ္၍ အေသခက္ေနရျခင္း
ျဖစ္ေပသည္။
အေနဆိုး၍ အေသဆိုးသည္ ဟု
ဆိုပါလွ်င္ ပို၍ မွန္ေပလိမ့္မည္။
အေနတတ္သူတို႔မွာကား
သုခေဝဒနာလည္း ျဖစ္ပ်က္
ဒုကၡေဝဒနာလည္း ျဖစ္ပ်က္
ဥေပကၡာေဝဒနာလည္း ျဖစ္ပ်က္
သိသိေနရင္း
ဝိပႆနာအလုပ္၊ ကံျဖတ္ေသာအလုပ္
ကိုလုပ္ခဲ႔ေသာေၾကာင့္
အသက္ရွင္စဥ္ တရားမရသည္
ထားဦး
ထိုသို႔ေသာ အေလ့အက်င့္ေကာင္းမ်ား
ေၾကာင့္ ေသခါနီး ျဖစ္ပ်က္ရႈျပီး
ေဝဒနာခြါကာ
အပါယ္တံခါးပိတ္ႏိုင္ေပသည္။
ဤသည္မွာ
အေသျမတ္သည္ဟုေခၚေပသည္။
** လက္ရွိခႏၶာ မတြယ္တာႏွင့္
ေနာင္လာဘဝ မေတာင့္တဘဲ
ေၾကာင့္ၾကစြဲျဖင့္ အျမဲမျပတ္
ဝိပႆနာ ေလ့လာၾကိမ္ဖန္
အာစိ႑ာကံ ျဖစ္ေၾကာင္းမွန္မူ
ထိုသည့္သူကား အယူမလြဲ
ဂတိျမဲ၏။
မီးေလာင္စြဲမွ ေရကိုတ, ေသာ္
မရျဖစ္အင္ ပုံႏိႈင္းယွဥ္၍
မဂၢင္သေႏၶ တည္ျမဲေနေအာင္
မေသခင္က ျပင္ဆင္ေတာက္ေလ်ာက္
ေမ့မေပ်ာက္ႏွင့္
ေခြ်းေပါက္ယိုစီး ေသခါနီးဝယ္
အျပီးမုခ် မဂၢင္ရလိမ့္
ကိစၥမေလ်ာ္ အေၾကာင္းေပၚ၍
မေတာ္တဆ မဂ္မရဦး
ဘဝအမြန္ တမလြန္တြင္
ထူးခြ်န္အံ႔ေလာက္ နတ္ျပည္ေရာက္၍
မေဖာက္မျပန္
ေသာတာပန္စစ္ ဧကန္ျဖစ္မည္
မလစ္ ဝိပႆနာ အက်ိဳးတည္း။**
( ေက်းဇူးေတာ္ရွင္
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး)
ေနာက္ဆုံး အကြ်ႏု္ပ္၏ ဆႏၵ မွာ
ဓမၼ မိတ္ေဆြ အေပါင္းတို႔အား
ျဖစ္ပ်က္ရႈေသာ အေလ့အက်င့္ျဖင့္
ေန႕စဥ္ျဖတ္သန္းေစခ်င္ပါသည္။
အေနတတ္၍
အေသျမတ္ေစခ်င္သည္။
{အေနတတ္၍
အေသျမတ္ေစခ်င္သည္}
account အသစ္အား
(1)သစၥာတရား အသိုက္အဝန္း
က်ယ္ျပန္႕ေစရန္အလို႔ငွါ
(2) အေကာင့္ပ်က္ခဲ႔ေသာ္အရန္အလို႔ငွါ
(3)ဓမၼ မိတ္ေဆြ အစစ္မ်ား ႐ွိရန္
အလို႔ငွါ ထပ္ဖြင့္ထားပါသည္။
အေသမဦးခင္ ဥာဏ္ဦးရမည္
(ဝါ)
အေနတတ္၍ အေသျမတ္ေစခ်င္သည္
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ လူသားမ်ားသည္
နံနက္မိုးလင္းသည္မွစ မိုးခ်ဳပ္သည္
အထိ ကာယကံ၊ဝစီကံ၊မေနာကံျဖင့္
ကံေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ
ျပဳလုပ္ေနၾကေပသည္။
ထိုထိုေသာ ကံတို႔သည္
ေသခါနီး အခ်ိန္သို႔ ေရာက္ေသာအခါ
ကံ၊ ကမၼ နိမိတ္၊ ဂတိနိမိတ္ သို႔
အက်ိဳးျပဳေလ၏။
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ အသင္တို႔
တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ျပဳလုပ္ေနေသာ
ကံတို႔ကို ဆင္ျခင္သင့္ေပ၏။
ထိုသို႔ ဆင္ျခင္ၾကည့္ပါက
ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္
အက်ိဳးေပးခံရမည္ကိုလည္း
ေတြးမိၾကေပလိမ့္မည္။
လိုခ်င္တာက ေလာဘ။
ဆႏၵမျပည့္လွ်င္ ေဒါသ။
အေကာင္းအဆိုးအေၾကာင္းအက်ိဳး
မသိတာက
ေမာဟ။
အက်ိဳးေပးက ငရဲ ၊ တိရိစ ၧာန္
ျပိတၲာ ၊ အသူရကာယ္ တည္းဟူေသာ
အပါယ္ေလးဌါန။
ဒါန၊ သီလ ၊ သမထေတြေတာ့
ျပဳထားပါရဲ ႕။
ျဖစ္ပ်က္(ဝိပႆနာဥာဏ္) ႏွင့္
ယွဥ္ေသာ အသိမ်ိဳးနဲ႕မလုပ္ခဲ႔တာက
တစ္ေၾကာင္း။
တစ္ေန႔လုံးျပဳေနတဲ႔ အပါယ္မ်ိဳးေစ့
ကံေတြက တစ္ေၾကာင္း။
ဒါနအက်ိဳး၊ သီလအက်ိဳး၊
သမထအက်ိဳးေၾကာင့္
လူခ်မ္းသာ၊ နတ္ခ်မ္းသာ၊
ျဗဟၼာခ်မ္းသာ ျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း
ခဏတစ္ျဖဳတ္ ျဖစ္ျပီး
အပါယ္ေလးဘုံ ျပန္ေရာက္နဲ႕
တစ္သံသရာလုံးအက်ိဳးေပး
ေနေပသည္။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း ျမတ္စြာဘုရားသခင္
ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးက
အပါယ္ေလးဘုံသည္ အျမဲေနအိမ္
ဟူ၍ ေဟာေတာ္မူခဲ႕ေပသည္။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္
ဘုရားၾကီးကလည္း
ဒါန၊သီလ ၊ သမထ ေလာက္နဲ႕
မတင္းတိမ္ၾကပါနဲ႕။
အပါယ္တံခါး အျမဲပိတ္တဲ႔
ဝိပႆနာတရားကို အားထုတ္ၾကပါ
ဆိုျပီးေတာ့ ခဏ ခဏ တိုက္တြန္း
ခဲ့ေပသည္။
ထိုသို႔ေသာ အက်ိဳးေပးကို ရပ္တန္႔ရန္
(ဝါ)
အပါယ္သံသရာ၌ က်င္လည္ေနမႈကို
ရပ္တန္႔ရန္မွာ
ကံျဖတ္ေသာ ဝိပႆနာ အလုပ္
သာလွ်င္ရွိေပသည္။
မည္သို႔ ျဖတ္မည္နည္း???
မိမိတို႔၏ ခႏၶာပဋိစၥသမုပၸါပ္လည္ျခင္း
ကို ျဖစ္ပ်က္ရႈ၍ ျဖတ္လွ်င္
ကံျဖတ္ေသာ အလုပ္ပင္ျဖစ္ေလသည္။
တစ္နည္းဆိုရေသာ္
ကာယကံ၊ ဝစီကံ ၊ မေနာကံ တို႔ျဖင့္
လည္ပတ္ေနေသာ ေန႕စဥ္ နိစၥဓူဝ
ျဖတ္သန္းမႈတို႔ကို
ျဖစ္ပ်က္ရႈေသာ အာစိ႑ာကံံ
အေလ့အက်င့္ျဖင့္ ယွဥ္၍ ျဖတ္သန္း
ပါက ေသခါနီး အခ်ိန္တြင္
ကိုယ္သာနာ၍ စိတ္မနာပါဘဲ
ေဝဒနာကို ေက်ာ္လႊားႏိုင္ေပလိမ့္မည္။
အသင္တို႔ သိၾကတဲ႔အတိုင္း
ေသခါနီး လူမမာမ်ားသည္
အခ်ိဳ႕ွမွာ ျခင္ယင္နားမွာ စိုး၍
ယပ္ခပ္ေပးတာေတာင္မွ
ေျဖးညင္းစြာခပ္ေပးရ၏။
အခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း ေဝဒနာျပင္းထန္
လြန္း၍ ေအာ္ဟစ္ ညည္းညဴရရွာ၏။
အခ်ိဳ႕သည္ကား မ်က္လန္ေၾကာဆြဲ
မခ်ိမဆန္႔ျဖစ္ၾကသည္မ်ားလည္းရွိ၏။
လားရာ ဂတိနိမိတ္ေတြ ထင္ကာ
မ်က္ရည္က်ရသည္လည္းရွိ၏။
ေၾသာ္----
အဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္နည္း။
ဒါနမျပဳခဲ႔၍ေလာ??
သီလမေဆာက္တည္ခဲ႔၍ေလာ??
စင္စစ္အားျဖင့္ ဝိပႆနာအားထုတ္
၍ ေဝဒနာခြါျခင္း အေလ့အက်င့္
အက်င့္မွန္ကို မလုပ္ခဲ႔ေသာေၾကာင့္
ျဖစ္ေပသည္။
တစ္နည္းဆိုရပါလွ်င္
အသက္ရွင္စဥ္ကာလအတြင္း
အေနမတတ္၍ အေသခက္ေနရျခင္း
ျဖစ္ေပသည္။
အေနဆိုး၍ အေသဆိုးသည္ ဟု
ဆိုပါလွ်င္ ပို၍ မွန္ေပလိမ့္မည္။
အေနတတ္သူတို႔မွာကား
သုခေဝဒနာလည္း ျဖစ္ပ်က္
ဒုကၡေဝဒနာလည္း ျဖစ္ပ်က္
ဥေပကၡာေဝဒနာလည္း ျဖစ္ပ်က္
သိသိေနရင္း
ဝိပႆနာအလုပ္၊ ကံျဖတ္ေသာအလုပ္
ကိုလုပ္ခဲ႔ေသာေၾကာင့္
အသက္ရွင္စဥ္ တရားမရသည္
ထားဦး
ထိုသို႔ေသာ အေလ့အက်င့္ေကာင္းမ်ား
ေၾကာင့္ ေသခါနီး ျဖစ္ပ်က္ရႈျပီး
ေဝဒနာခြါကာ
အပါယ္တံခါးပိတ္ႏိုင္ေပသည္။
ဤသည္မွာ
အေသျမတ္သည္ဟုေခၚေပသည္။
** လက္ရွိခႏၶာ မတြယ္တာႏွင့္
ေနာင္လာဘဝ မေတာင့္တဘဲ
ေၾကာင့္ၾကစြဲျဖင့္ အျမဲမျပတ္
ဝိပႆနာ ေလ့လာၾကိမ္ဖန္
အာစိ႑ာကံ ျဖစ္ေၾကာင္းမွန္မူ
ထိုသည့္သူကား အယူမလြဲ
ဂတိျမဲ၏။
မီးေလာင္စြဲမွ ေရကိုတ, ေသာ္
မရျဖစ္အင္ ပုံႏိႈင္းယွဥ္၍
မဂၢင္သေႏၶ တည္ျမဲေနေအာင္
မေသခင္က ျပင္ဆင္ေတာက္ေလ်ာက္
ေမ့မေပ်ာက္ႏွင့္
ေခြ်းေပါက္ယိုစီး ေသခါနီးဝယ္
အျပီးမုခ် မဂၢင္ရလိမ့္
ကိစၥမေလ်ာ္ အေၾကာင္းေပၚ၍
မေတာ္တဆ မဂ္မရဦး
ဘဝအမြန္ တမလြန္တြင္
ထူးခြ်န္အံ႔ေလာက္ နတ္ျပည္ေရာက္၍
မေဖာက္မျပန္
ေသာတာပန္စစ္ ဧကန္ျဖစ္မည္
မလစ္ ဝိပႆနာ အက်ိဳးတည္း။**
( ေက်းဇူးေတာ္ရွင္
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး)
ေနာက္ဆုံး အကြ်ႏု္ပ္၏ ဆႏၵ မွာ
ဓမၼ မိတ္ေဆြ အေပါင္းတို႔အား
ျဖစ္ပ်က္ရႈေသာ အေလ့အက်င့္ျဖင့္
ေန႕စဥ္ျဖတ္သန္းေစခ်င္ပါသည္။
အေနတတ္၍
အေသျမတ္ေစခ်င္သည္။
{အေနတတ္၍
အေသျမတ္ေစခ်င္သည္}
account အသစ္အား
(1)သစၥာတရား အသိုက္အဝန္း
က်ယ္ျပန္႕ေစရန္အလို႔ငွါ
(2) အေကာင့္ပ်က္ခဲ႔ေသာ္အရန္အလို႔ငွါ
(3)ဓမၼ မိတ္ေဆြ အစစ္မ်ား ႐ွိရန္
အလို႔ငွါ ထပ္ဖြင့္ထားပါသည္။
အေသမဦးခင္ ဥာဏ္ဦးရမည္
(ဝါ)
အေနတတ္၍ အေသျမတ္ေစခ်င္သည္

Myanmar Kyat Converter
No comments:
Post a Comment